Srpski/English
011 263 30 08 | 063 105 72 14
Strahinjića Bana 43a, 11000 Beograd
 
 
Redukcija telesne težine
Višak telesne težine, kriticne zone? Da, imaju ih svi, i muskarci i žene podjednako “trpe” zbog toga, kako u funkcionalnom tako i u estetskom smislu. Problem takozvanih krtičnih zona nije od juče i on neće nikad do kraja biti rešen, jer jednostavno majka priroda je tako odredila i podarila nam svima regije u kojima će se deponovati visak koji se stvara u organizmu. Naravno da se ti takozvani depoi nikada ne mogu i ne trebaju isprazniti. Dakle kada govorimo o problemu depoa energije mi ustvari načinjemo temu oko viškova koje ustvari mi sami stvaramo svojim lošim navikama, neadekvatnom ishranom, fizičkom neaktivnošću i preteranom izlaganju stresa.
 
Došli smo dakle do srži problema koji je podjednako zastupljen kod oba pola. Višak kilograma i masnih naslaga u predelu stomaka, kukova, donjeg dela ledja, gluteusa  i butina. Budući da zbog anatomije karlice(karličnih kostiju) muskarci i žene imaju drugačiju anatomiju tela, to se i masti u organizmu drugačije deponuju i stvaraju višak na različitim delovima tela.

Kod muškaraca je specificna pojava nagomilavanja masti u trbušnom delu, a da im pri tom grudi, ruke, butine i zadnjica nisu ugrožene istim problemom, dok je kod žena taj problem znatno uočljiviji i to na delovima gde bi one najmanje volele,na  zadnjici, butinama,kolenima, stomaku, nadlaktici I lumbalnom delu.
Ohrabrujuće je istaći da masno tkivo koje ispunjavaju kapljice neutralne masti je sposobno da primi veliku kolicinu vode(jedna ćelija masnog tkiva moze da primi do 70% svoje tezine), takodje poseduje mogućnost i da  izbaci istu   količinu vode, što uz adekvatnu fizičku aktivnost može da ubrza proces gubitka viška tećnosti iz organizma, a time i da dovede do smanjenja telesne težine.

Svakodnevnim izvodjenjem odgovarajućih vežbi koje najviše pogadjaju regije o kojima  smo predhodno govorili,može se korigovati redukcija masti u organizmu i samim tim dovesti do ubrzavanja metabolizma , uklananja viška vode i štetnih materija putem pojačanog znojenja i aktivnijeg rada kompletnog sistema za varenje. Pored jačanja musklature pomenutih regija  specifičnim  vežbama, potrebno je istaći da za sagorevanje masti u organizmu najveci  efekat  ima dugotrajni aerobni rad koji se može izvoditi na različitim kardio spravama ( trake za hodanje, sobne bicikle, steperi ) i još mnogo drugih sprava koje imaju jako veliki efekat na kardio vaskularni sistem i na  veliku potrošnju kalorija u organizmu.
 
Uz stručan nadzor ličnog trenera, pridržavajući se tačno odredjenjih programa kao i  njihovim kombinovanjem i menjanjem u odredjenim fazama jako brzo se može doći do prvih vidljivih rezultata u oslobadjnju od viška kilograma, a sticanjem radnih navika i kontinuiteta u trenažnom procesu i do dugo željenih vidljivih promena  na kritičnim regijama pa i celom telu, što za rezulat ima bolje psihičko stanje čoveka, veće samopouzdanje u svakodnevnom životu, pozitivniji odnos prema sebi i okolini,osećaj sreće i zadovoljstva, a sve  zbog hemijskih procesa koji tokom fizičkog rada luče različite hormone u organizmu.            
Najnovije
 
 
Postavljeno: 28.11.2016.
Gospodja Gordana-Vežbanjem do podmlađivanja i dugovečnosti
Šta je veće zlo - gojaznost ili fizička neaktivnost?
Postavljeno: 18.11.2016.
Prednosti vežbanja sa Personalnim trenerom
Postavljeno: 28.12.2014.
Kružni trening
Vežbe za mršavljenje i oblikovanje tela
Postavljeno: 28.12.2014.
Intervju sa Anom u novogodišnjoj Cici
Vitko telo i posle četrdesete
Postavljeno: 28.11.2014.
Prednosti rada sa ličnim trenerom