Srpski/English
011 263 30 08 | 063 105 72 14
Strahinjića Bana 43a, 11000 Beograd
 
 
Program
Fitness i cardio zona
Fitness i Cardio Zona je opremljena najsavremenijim cardio i strenght mašinama uz mogućnost individualnog vežbanja uz vrhunski obučen personal. Svaka traka za trčanje ima svoj TV, na kome prilikom vežbanja možete gledati omiljenu TV emisiju. Najsavremenije strenght mašine su prilagođene ženama i ženskim "kritičnim zonama"....










Ostali programi vežbanja u Orange Zone

Pilates na reformerima

EMS BodyTech

Postporođajni program

Redukcija telesne težine
Pilates NA REFORMERIMA
Fitnes klub Orange zone opremljen je "pravom" pilates opremom. Osim lopti i strunjača prvi put se pojavljuju i takozvani "REFORMERI" kao i pilates stolice kanadske firme STOTT PILATES koja je lider u proizvodnji te vrste opreme. Različiti vidovi pilates vežbanja, pilates za početnike, pilates za napredne vežbače, pilates programi za trudnice kao i pilates programi za žene u postporođajnom periodu.

Pilates je prefinjena forma vezbanja koja istovremeno razvija specificnu mišićnu snagu kao i fleksibilnost mišića i zglobova, čime se postize optimalna uravnoteženost. Izdužuje i tonizira telo, utiče na elegantnu posturu, oslobadja stres, doprinosi boljoj samokontroli a samim tim i većem samopouzdanju. Pilates učvrsćuje najdublje mišićne slojeve koji su najodgovornija potpra koštano zglobne strukture tako da se preporučuje i ljudima koji imaju odredjene telesne deformitete kao i u predporodjajnom i postporodjajnom periodu. U suštini je pilates tehnika koja nas edukuje  kako ostvariti kontrolu  nad držanjem i kretanjem u svakodnevnim aktivnostima.

Osnivac je Joseph Pilates, i nastalo je kao ideja da ljudi koji su zbog odredjenih bolesti bili vezani za krevet zadovolje svoje potrebe za vežbanjem a zatim je pozitivno dejstvo takvog vežbanja modifikovano i preneseno na sve, on je spoio istočnjacko vezbanje (povezanost uma i tela, opuštanje i svesnost) i zapadnjačkog ( naglašavanje mišićnog tonusa, snage i izdržljivosti). Njegov slogan je: "nakon 10 sati vežbanja osetićete promenu, nakon 20 sati videti razliku a nakon 30 sati imaćete potpuno novo telo."

Pilates vežbe potrebno je izvoditi vrlo precizno i pravilno,a to Vam može omogućiti asistencija ličnog trenera, pritom se ne smeju zanemariti osnovni principi:   
  • centriranje (ravnoteža, pokretljivost)
  • gipkost
  • pravilno disanje
  • kontrola tela
  • preciznost izvodjenja vezbi
  • fluidni pokret
  • opustanje i istezanje misica.

Pilates je jako popularan u svetu a i kod nas, ali malo se zna da pilates ne podrazumeva samo vežbanje na velikim loptama, u parteru, sa tegićima vec i vežbanje na reformerima (stolica i krevet) koji nam omogućavaju veću stabilnost pokret, fiksiranje odredjenog dela tela u slučaju da je povredjen, kontrolu opterećenja pomoću opruga i povećava spektar vežbi kojima se aktiviraju svi mišići. Najbolja je kombinacija svih pilates sprava (reformeri) i rekvizita (velika lopta, tegici, trake) i partera tako da vežbač može stalno da ima zanimljiv i nov trening, da i posle dugog vremenskog perioda vežbanja ne može da dodje do dosade, a pritom je vrlo efikasan svaki trening.

Ostali programi vežbanja u Orange Zone


Fitnes i kardio zona

EMS BodyTech

Postporođajni program

Redukcija telesne težine
Personalni trening
Personalni trening će Vam pomoći da se  oslobodite viška kilograma, brže, sigurnije i sa više uživanja.

Fitnes klub Orange zone Vam nudi trening uz asistenciju ličnog trenera  prilagođen Vašim potrebama, pa svaka kap prolivenog znoja vodi do maksimalnih rezultata. Rad sa ličnim trenerom je namanjem damama koje žele da poprave svoje psihofizičko stanje, imaju problema sa samomotivacijom ili žele da vežbaju bezbedno zbog zdravstvenih problema (astma, bijabetes, visok krvni pritisak) ili se oporavljaju od neke operacije ili porođaja.



S obzirom na to da većina stanovništva izbegava fizičku aktivnost, a često se susrećemo sa razlogom da nisu dovoljno upućeni i ne znaju šta bi vežbali, PERSONALNI TRENING ili rad sa ličnim trenerom je idealna opcija.
 
Koje su prednosti?

Postoje mnoge prednosti u radu sa ličnim trenerom, a neke od njih su:

Odličan početak     
Ukoliko ste početnik u fitnesu, personalni treninzi su pravo rešenje za vas. Dobar trener će vam vrlo brzo pomoći da uđete u fazu u kojoj će trening postati nezaobilazna stavka u vašem životu. Sa ličnim trenerom ćete prebroditi strah od nepoznatog.

Individualni pristup
Lični trener vas vodi kroz ceo trenažni proces prema vašim fizičkim karakteristikama i ciljevima.

Motivacija
Lični trener će vam pomoći da ostanete motivisani pri bavljenju rekreacijom, da ne odustajete i da uvek date sve od
sebe.

Efikasnost
Na treningu sa ličnim trenerom ćete raditi one vežbe koje su okrenute postizanju vašeg cilja. Efikasnost je zagarantovana.

Stručnost
Lični trener odlično poznaje procese koji se odvijaju u vašem organizmu za vreme treninga i čuvaće vas od povrede.
 
Rezultati uz personalnog trenera i njegove posvećenosti isključivo vama, sigurno neće izostati!
 
Prvi korak ka oslobađanju od viška kilograma je da nas pozovete, i porazgovarate sa vašim ličnim trenerom. Pozovite  011 263 30 08
 
Redukcija telesne težine
Višak telesne težine, kriticne zone? Da, imaju ih svi, i muskarci i žene podjednako “trpe” zbog toga, kako u funkcionalnom tako i u estetskom smislu. Problem takozvanih krtičnih zona nije od juče i on neće nikad do kraja biti rešen, jer jednostavno majka priroda je tako odredila i podarila nam svima regije u kojima će se deponovati visak koji se stvara u organizmu. Naravno da se ti takozvani depoi nikada ne mogu i ne trebaju isprazniti. Dakle kada govorimo o problemu depoa energije mi ustvari načinjemo temu oko viškova koje ustvari mi sami stvaramo svojim lošim navikama, neadekvatnom ishranom, fizičkom neaktivnošću i preteranom izlaganju stresa.
 
Došli smo dakle do srži problema koji je podjednako zastupljen kod oba pola. Višak kilograma i masnih naslaga u predelu stomaka, kukova, donjeg dela ledja, gluteusa  i butina. Budući da zbog anatomije karlice(karličnih kostiju) muskarci i žene imaju drugačiju anatomiju tela, to se i masti u organizmu drugačije deponuju i stvaraju višak na različitim delovima tela.

Kod muškaraca je specificna pojava nagomilavanja masti u trbušnom delu, a da im pri tom grudi, ruke, butine i zadnjica nisu ugrožene istim problemom, dok je kod žena taj problem znatno uočljiviji i to na delovima gde bi one najmanje volele,na  zadnjici, butinama,kolenima, stomaku, nadlaktici I lumbalnom delu.
Ohrabrujuće je istaći da masno tkivo koje ispunjavaju kapljice neutralne masti je sposobno da primi veliku kolicinu vode(jedna ćelija masnog tkiva moze da primi do 70% svoje tezine), takodje poseduje mogućnost i da  izbaci istu   količinu vode, što uz adekvatnu fizičku aktivnost može da ubrza proces gubitka viška tećnosti iz organizma, a time i da dovede do smanjenja telesne težine.

Svakodnevnim izvodjenjem odgovarajućih vežbi koje najviše pogadjaju regije o kojima  smo predhodno govorili,može se korigovati redukcija masti u organizmu i samim tim dovesti do ubrzavanja metabolizma , uklananja viška vode i štetnih materija putem pojačanog znojenja i aktivnijeg rada kompletnog sistema za varenje. Pored jačanja musklature pomenutih regija  specifičnim  vežbama, potrebno je istaći da za sagorevanje masti u organizmu najveci  efekat  ima dugotrajni aerobni rad koji se može izvoditi na različitim kardio spravama ( trake za hodanje, sobne bicikle, steperi ) i još mnogo drugih sprava koje imaju jako veliki efekat na kardio vaskularni sistem i na  veliku potrošnju kalorija u organizmu.
 
Uz stručan nadzor ličnog trenera, pridržavajući se tačno odredjenjih programa kao i  njihovim kombinovanjem i menjanjem u odredjenim fazama jako brzo se može doći do prvih vidljivih rezultata u oslobadjnju od viška kilograma, a sticanjem radnih navika i kontinuiteta u trenažnom procesu i do dugo željenih vidljivih promena  na kritičnim regijama pa i celom telu, što za rezulat ima bolje psihičko stanje čoveka, veće samopouzdanje u svakodnevnom životu, pozitivniji odnos prema sebi i okolini,osećaj sreće i zadovoljstva, a sve  zbog hemijskih procesa koji tokom fizičkog rada luče različite hormone u organizmu.            
EMS Bodytec (Elektro-mišićna stimulacija)
Jedinstvene mašine na ovom prostoru koje rade na principu elektrostimulacije mišića. Za 20 minuta se aktivno vežba celo telo ili samo jedan njegov deo. Bodytec je odobren od strane Medicinskog fakulteta Nemačke, kao i nemačkog Olimpijskog komiteta koji je ovu mašinu uvrstio kao obaveznu mašinu prilikom pripreme svojih sportista. 
 
Dostupni su Vam različiti programi - bazni fitness program, a izdvajamo i jedan od najefikasnijih anticelulit programa. 
Uz malo vremena vrhunski rezultat, uz kombinaciju pilatesa i cardio programa - SAVRŠENSTVO.
Sportska revolucija
 
BODYTEC - Elektro-stimulacija mišića celog tela (EMS)  
 
Povećavanje snage, razgradnja masnih naslaga i oblikovanje tela potpuno bez znoja i napora u najkraćem periodu – to je san mnogih ljudi koji žive u današnjem brzom tempu života. EMS - trener bodytec je veoma blizu ispunjenju ovog sna. Korišćenjem fizioloških mogućnosti ljudskog tela mogu se postići brojni rezultati za veoma kratko vreme.

Specijani program
Masaža i relaksacija
Masažni deo satoji se od tri odvojene masažne kabine. Opremljen je masažnim krevetima nemačke firme Cluptzu, lidera u toj obalsti. Pored klasične relax, sportske, anticelulit ili rehabilitacione masaže nudimo veliki broj procedura i tretmana tela kao što su:
 
• Tretman algama mrtvog mora
• Tretman blatom mrtvog mora
• Indijska - Ajurveda - masaža
• Shiro dara masaža uljem
• Masaža cakra kamenjem
• i mnogo drugih različitih vidova masaža i tretmana tela... 
 
U kombinaciji infracrvene saune sa određenim tretmanima dobija se vrhunski užitak uz fantastične rezultate.
 
Za više informacija obratite nam se telefonom ili na mail.
MASAŽA I RELAKSACIJA (.pdf 4624 KB)
Infracrvena sauna
Za razliku od klasične saune u kojoj je temperatura i do 110 °C, u infracrvenoj sauni temperatura ne prelazi 50 °C što znači da se ona mnogo lakše podnosi ali istovremeno, zahvaljujući infracrvenim zracima koji dubinski zagrevaju tkivo i mišiće, efekat je daleko bolji.
 
Izuzetno je popularna u borbi sa celulitom i uz kombinaciju neke od masaža ili spa procedura postiže se veliko zadovoljstvo i vrhunski rezultat.
Nutricionista
O PROGRAMU ISHRANE 
 
 
Krenućemo od motivacije kao veoma bitnog pokretača promena u životu, pa i promene lošeg načina ishrane 
 
Savremen način života uslovio je porast oboljenja koja su u diraktnoj vezi sa nepravilnom i preobilnom ishranom. Na prvom mestu bolesti je oboljenje koje ljudi često smatraju estetskim problemom a ne zdravstvenim jer posledice tog oboljenja dolaze lagano, nespecifično i uglavnom imaju veoma visok stepen letaliteta. Oboljenje je poznato kao GOJAZNOST (obesitas).
Kako bi ljudi shvatili koliko je to ozbiljno oboljenje navešcu neke od posledica gojaznosti: dijabetes (sećerna bolest), povišen krvni pritisak, infarkt srca i mozga, kancer debelog creva.

Motiv redukcije telesne  težine najčešće je estetske prirode što predstavlja veliku grešku. Primarni motiv morate naći u zdravstvenom  aspektu tj. u  prevenciji posledica gojaznosti.
Problem sa motivacijom ogleda se kroz pogrešno predstavljanje dijete u javnosti, pa gojazni ljudi pod dijetalnim načinom ishrane podrazumevaju gladovanje i način ishrane u kome su zastupljene tek nekoliko bezukusnih namirnica. Ovakvo shvatanje demorališe većinu ljudi koji imaju problem sa gojaznošću.
 
Predstavljanje pravilno izbalansiranog programa ishrane u odnosu na klasične tzv. „brze dijete“
 
Sada ću navesti osnovne razlike između pravilno izbalansiranog načina ishrane napravljenog na individualnom nivou i tzv. „brze dijete“
 
Uticaj na zdravstveno stanje organizma i radnu sposobnost
 
Tačno je da pomoću „brzih dijeta“ gubite kilograme jer je energetska vrednost veoma niska ali nepovoljno se utiče na organizam zbog deficita u osnovnim hranljivim materijama (vitamini , minerali, proteini, esencijalne masne kiseline). Nakon odredjenog vremena organizam počinje da gubi imunitet pa je samim tim podložan infekcijama, oseća se malaksalo. Pravilno izbalansirana redukciona dijeta  ima smanjenu energetsku vrednost ali u skladu sa potrebama osobe tj individue. Zastupljene su sve grupe namirnica samo se vrši pravilna selekcija dijetalnih namirnica. Na ovaj način organizam se snabdeva svim neophodnim hranljivim materijama.
 
 
Uticaj na psihičko stanje organizma
 
Veoma niska energetska vrednost i jednoličnost „brzih dijeta“ negativno utiče na      motivisanost i mogućnost osobe da bude dosledna takvom načinu ishrane naročito u dužem vremenskom periodu. Program ishrane sproveden od strane nutricioniste mora biti raznolik sa povremenim korišćenjem „zabranjenih namirnica“.
Program ishrane sproveden od strane nutricioniste mora da velikim delom edukuje osobu kako bi i sama naučila o pravilnom konceptu ishrane i stekla uvid u optimalne količine kojih će se držati u dužem vremenskom periodu.
 
 
 
Izgubljeni kilogrami
 
Izgubljeni kilogrami kod tzv. „brzih dijeta“ se brzo i vraćaju čim se osoba vrati na neizbalansiran način ishrane. Pravilno izbalansiranom ishranom osoba izgubljene kilograme neće vraćati jer će naučiti kako da se pravilno hrani i držati se koncepta ishrane koji će menjati i korigovati u skladu sa savetima nutricioniste.
 
 
 Individualnost programa ishrane
 
Nutricionista će uzeti u obzir sve faktore (pol, starost, telesna težina, telesna visina, stanje organizma, genetski potencijal, dnevne aktivnosti). Veoma je bitno i uskladiti plan ishrane sa praktičnim mogućnostima osobe (uskladiti plan ishrane sa poslovnim aktivnostima, treningom) i naravno uzeti u obzir finansijske mogućnosti osobe.
U planu neće biti zastupljene namirnice koje osoba nikako ne podnosi ili je alergična.
 
Veoma je bitno napomenuti da je osoba u konstantnom kontaktu sa nutricionistom i ništa sama ne bi trebala menjati u planu ishrane bez prethodne konsultacije sa nutricionistom.
 
 
Orange Ladies Fit Zone Vam nudi mogućnost konsultacija sa nutricionistom, kao i izradu plana prehrane za svakog pojedinačno. Obratite nam se na telefone: 263 30 08 ili 328 20 32.
ARZŽ udruženje
Orange klub je takodje i osnivac Ženske Fitnes Asocijacije Srbije koja tesno saradjuje sa Italijanskom Fitnes Federacijom i drugim evropskim i svetskim udruzenjima. Ovo udruzenje smo osnovali sa ciljem uspostavljanja zdravog nacina zivota i odrzavanja zdravlja kod zene, kroz rekreativne programe.
 
BRIGA O ZDRAVLJU I TELU DELUJE NA OTKLANJANJE STRESA NAGOMILANOG SVAKODNEVNIM OBAVEZAMA I AKTIVNOSTIMA, KOJE NEGATIVNO UTIČU NA KOMPLETNO PSIHO-FIZIČKO STANJE ORGANIZMA.
 
KLUB ORANŽ VAM SVOJIM BOGATIM SADRŽAJEM OMOGUĆAVA DA NA JEDNOM MESTU,
UZ VEOMA PRISTPACNE CENE, KOMBINUJETE FITNES (samo žene) I MASAŽNE PROGRAME (žene, i muškarci) KOJI OMOGUCAVAJU DA  ZABORAVITE NA SVE PROBLEME KOJI VAS ČINE UMORNIM I NAPETIM.
 
U CILJU ŠIRENJA OPŠTEG DOBRA I ZDRAVLJA LJUDI NA ZDRAVOM MESTU!
SRDAČNO VAS POZDRAVLJAM,   
 
ANA SEKULIĆ
Direktor kluba
Korporativni fitnes
Vaši zaposleni su vaša najveća investicija! Moderne firme produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih shvataju vrlo ozbiljno, a u zapadnim zemljama to se smatra kao obaveza. Ako imate firmu i svesni ste da su zaposleni produktivniji i srećniji ako su fizički aktivni, mi imamo rešenje!
 
Zdravi i zadovoljni
 
Dokazana činjenica je da su zaposleni koji vežbaju redovno - zdraviji, srećniji i otporniji na bolesti i negativne uticaje stresa. Takođe, oni pokazuju viši nivo koncentracije i energije i više su fokusirani tokom radnog dana. Najmodernije savremene kompanije veliku važnost daju upravo aktivnijem i zadovoljnijem, a samim tim i zdravijem zaposlenom. 
 
Orange Ladies Fitness vam stavlja znanje i infrastrukturu na raspolaganje kako bi i vaša firma pratila ove pozitivne trendove. Uvođenjem korporativnog fitnesa u firmu dobijate: manje odsutnosti s posla, nepotrebnih troškova i dugotrajnih bolesti, manje problema sa bolnim leđima/vratom/ramenima, smanjen nivo stresa, umora, premorenosti, veći moral, energiju i produktivnost, postajete pozitivno radno okruženje za potencijalnu radnu snagu. Korporativni 
fitnes unutar firme šalje vrlo, vrlo važnu poruku „BRINEMO O VAMA“!

 
Najbolje ponude
 
Orange Ladies Fitness, osim standardne ponude, korporativnim članicama nudi i savetovanje o ishrani i nekim trikovima kako biti budniji i zdraviji na poslu, treninge u malim grupama prilagođene vama i za vas, motivacioni grupni program samo za va­šu firmu. Bilo da ste mala, srednja ili velika firma imamo različite vrsta članstva, kao i različite na­čine plaćanja - firma može plaćati za zaposlene članstvo u celini; može plaćati deočlanstva, dok zaposleni doplaćuje preosta ili iznos; zaposleni može plaćati pun iznos članstva kada ga ugovori u Orange Fitness-u, a zatim mu firma refundira iznos uz pokazivanje potvrde; firma može da ne učestvuje finansijski u plaćanju članarine, ali pregovara korporativne cene.

Kako bismo bili sigurni da smo vam ponudili tačno ono što vam treba, na ugovorenom sastanku razmotrićemo vaše potrebe, želje i mogućnosti. Sastanak možete vrlo jednostavno dogovoriti putem mail-a orangezone@sbb.rs ili na broj telefona 064 640 1112.

Kružni trening
Ako govorimo o organizaciji rada jednog treninga u fitnesu vrlo često se primenjuje KRUŽNI TRENING.

Kružni trening je idealan u vežbanju početnika, kao i iskusnih vezbača, a samim tim ćete povećati  mišićnu izdržljivost, snagu i aerobnu izdržljivost.

Kružni trening podrazumeva izvodjenje nekoliko " krugova". Svaki krug obuhvata odredjen broj vežbi koje vam odredi trener. U svakom krugu se radi po jedna serija svake vežbe. Ovaj način treninga,dovodi do velike potrošnje kalorija, pa se može koristiti  kao program za regulisanje telesne mase.

Kružni trening je vrlo zanimljiv za veće grupe vežbača, različitih starosnih kategorija kao i nivoa fizičke pripremljenosti. Vežbanje traje relativno kratko. Kružnim treningom bi trebalo obuhvatiti sve najvažnije mišićne grupe. Redosled vežbi je uvek isti u jednom krugu, pauze su do 60 sekundi, a ukunpno trajanje takvog treninga je do 1h.

Metod kružnog treninga treba da omogućiti što bolji oporavak mišića, jer se vežbe naizmenično izvode za gornji i donji deo tela. Sam napredak se ogleda u smanjenju vremena koje vam je potrebno da bi ste uradili jedan krug. Bilo bi poželjno da se jedan trening sastoji iz tri kruga, a ovakvim načinom vežbanja tri puta nedeljno ćete sigurno doći do željenih rezultata.

Ostali programi vežbanja u Orange Zone

Personalni trening

Pilates na reformerima

Fitnes i kardio zona

Postporođajni program

Redukcija telesne težine
Najnovije
 
 
Postavljeno: 28.11.2016.
Gospodja Gordana-Vežbanjem do podmlađivanja i dugovečnosti
Šta je veće zlo - gojaznost ili fizička neaktivnost?
Postavljeno: 18.11.2016.
Prednosti vežbanja sa Personalnim trenerom
Postavljeno: 28.12.2014.
Kružni trening
Vežbe za mršavljenje i oblikovanje tela
Postavljeno: 28.12.2014.
Intervju sa Anom u novogodišnjoj Cici
Vitko telo i posle četrdesete
Postavljeno: 28.11.2014.
Prednosti rada sa ličnim trenerom